Oldalak

2012. március 16., péntek

12. Rész - Ruszki hócsata

Csenge a WCn: Ez a Leó komolyan mondom… Ott állnak kint és éppen most dönti el, ki az a 2 ember, aki kiesik, minket meg, akik biztosan bent maradnak, beküld ide szavazni, hogy szerintünk ki esik ki… Ez komolyan csak rá vall… *csillogó szemek* Vagyis, ez komolyan csak rá vall! *idegesen* Szerintem az egyik Petra, mert mindig nyávog, kb. semmit nem csinál, egy nyápic királylány! Igaz Hérának sincs mostanában több sütnivalója, ezzel az ismeretlen erős duma miatt, de akkor is neki sokkal több haszna van! A másik remélem Tiffany lesz, ő több veszélyt jelent rám sokkal, mint az az Aldó…
Bettina a WCn: Igaz Petra elég nagyképű és fura… De, én mostanában egészen elvagyok vele, szerintem tiszta normális! *mosoly*
Petra kívülről: *bekopog a WCbe* Bettina sietnél? Meg akarom tudni, hogy most bent maradok e vagy sem!
Bettina a WCn: Jó, nem teljesen normális… Szóval szerintem az egyik Héra, aki kiesik. A másik Tiffany… Sokan utálják, parancsolgatós. Senkinek se hiányozna!
Ivett a WCn: Olyan nehéz lenne megválni bárkitől is… Annyira megszerettem mindenkit! *pityereg* Ez olyan nehéz! *nyávog*
Ivett a WCn: *megrázkódik, piros lesz a szeme* Petra és Aldó! Nektek annyi! *elhúzza a mutatóujját a nyaka előtt*
Heni a WCn: *egy botot fog a kezében* Neked véged Tiff! *eltöri a botot* Au, szálka! *nyávog* A másik szerintem Héra! Petra sokkal viccesebb! *mosoly*
Noémi a WCn: Szerintem Aldó meg Héra fog kiesni, mert az olyan romantikus! *mosoly* Ha egyszer kiesek, én is Gáborral akarok! *nevet*
Gábor a WCn: Heni… Azt mondtad Noéminek ne foglalkozzon velem? *szomorúan* Ez… BOSSZÚT KIVÁN! *villámlás, körülnéz* Ez de menő! *nevet* Szerintem akik kiesnek azok… Aldó és Petra.

A repülőgépen – a kiszavazó teremben.

Héra: Szóval? Milyen szuper módszerrel fogjuk eldönteni, hogy én bent maradok, Petra pedig kiesik? *idegesen*
Petra: Én mindent megpróbáltam, hogy a kedvedben tegyek, de neked semmi se jó! *elkezd villámokat szúrni a szeme Héra fele*
Héra: Teeeee! *dühösen*
Petra: *hirtelen megfordul, a haja megcsapja Hérát* Halljuk Leó!
Héra: *kiköpi Petra hajszálait* Igen, mi az a tökéletes módszer, amivel kihajítod innen ezt a megátalkodott nőszemélyt?
Leó: A lehető legjobb! Sorsot húzunk!

Cirip-cirip-cirip…

Héra: Ez most komoly? *meglepődik*
Leó: *benyúl egy kalapba, kihúz egy kis papírt belőle* Az első aki kiesik, az nem más mint…
Petra a WCn: Hála leopárdreflexeimnek… *bepózol* Észrevettem ezt a kalapot, és minden nevet kicseréltem Hérára! *gonosz mosoly*
Leó: Héra! Te estél ki!
Héra: *eltérdel a földön* NEEEEEEEEEEEEMMMM!! *megremeg a repülő*
Noémi: ÁÁÁ! *sikít* Légörvény! *ráugrik Gáborra*
Petra: ÁÁÁÁ!! NYERTEM, NYERTEM!!! *sikít*
Leó: És a másik, aki kiesik…
Aldó: Várj! Nem eshet ki nélkülem Héra! Kilépek! Maradjon bent Tiffany!
Héra: Mi? *meglepődik*
Heni: MI????? *sípolás*
Tiffany: Wíháhááháháháá! *nevet*
Leó: Ilyen még nem volt… Ez biztosan jót tesz a nézettségnek! *nevet* Rendben van!
Héra: *Aldónak, könnyes szemmel* Miért csináltad ezt?
Aldó: Igaz volt az az eset a királynővel… De én még mindig szeretlek! *megcsókolja Hérát*
Héra: *felnéz az égre* Köszönöm ismeretlen erő! *nevet*
Petra: Megmondtam, hogy nincs olyan! *legyint*
Aldó: És mielőtt kiesek tartozom nektek egy vallomással…
Mindenki: *másfele figyelnek*
Aldó: MONDOM FIGYELJETEK!
Mindenki: *ránéz Aldóra*
Aldó: Igazából én…
Tiffany a WCn: Mi vagy? Egy béna fogyatékos? *nevet*
Aldó: Egy filmsztár vagyok! Én szerepelek a Tinikém 1-2.-ben… Ha véget ér majd a verseny, mindenkit szeretnék meghívni a filmemre!
Tiffany a WCn: Filmsztár?! *meglepődik* Ez azért, megváltoztatja a kettőnk „kapcsolatát”! *fondorlatosan* Ne értsétek félre… *nevet* Ugyan, úgy is mindenki félreérti! *nevet* Azért továbbra sem lehet köztünk semmi, de ha jó a film, nyalhat a muffomból! *nevet* Akarooom mondani a muffinomból!
Heni, Noémi: Tudtuk, hogy valahonnan ismerős vagy! *elkezdik böködni Aldót*
Noémi: Nézd Heni! Ez egy igazi sztár! *megböki Aldó hátát*
Aldó: Aú!
Heni: Tudom! El sem hiszem! *nevet, megböki Aldó hasát*
Aldó: Aú!
Héra: Leszállni róla!
Tiffany: *odamegy Aldóhoz* És ezt még csak most mondod? *neki akar dőlni Aldónak*
Héra: El innét, te némber! *ellöki Tiffanyt*
Leó: *megnyom egy gombot, mire kiesik Héra és Aldó a gépből*
Mindenki: Hééé!! *idegesen*
Leó: Mivel egyik csapat sem nyert, ma mindenki a turistaosztályon alszik! *gonoszan* Viszlát!

Másnap – a repülőgépen – a turistaosztályon.

Tiffany: *kinyújtózkodik* El is felejtettem már, milyen rossz itt aludni! *megroppan a háta* Ajaj…
Noémi: *sír*
Heni: Noémi miért sírsz?! *ijedten*
Noémi: *mosolygós arccal ránéz Henire* Jaj tudooood! A sírás méregtelenít! *tovább sír*
Gábor: Vagy talán rád nézett… *nevet*
Heni: Ezt nem kellett volna… *ijesztőn Gáborra néz*
Ivett: Jaj, ne kedveseim hagyjátok abba!
Petra: *a körmét reszeli* Hagyjad őket szerintem… *nevet* Ez jobb, mint a mozi! *mosoly*
Ivett: *megrázkódik, piros lesz a szeme* Maradjál csöndbe, te pitbull!
Petra: *elejti a körömreszelőt, leesik az álla* Minek neveztél? *meglepődik*
Ivett: *megrázkódik, kék lesz a szeme* A világ csodájának! *nevet*
Petra a WCn: Tudjátok, az én szimatom, mint egy terrieré, mindig kiszagolom a plázában a jó ajánlatokat és most azt is megmondom, hogy ezzel a lánnyal valami nem kóser…
Bettina: Nyugalom kedves barátnőim! *nevet, átöleli Ivettet és Petrát*
Csenge: Khm…
Bettina: Te is idejöhetsz…
Csenge a WCn: Bajban vagyok, most, hogy elment Héra… Valamit ki kell találnom! *töpreng*
Heni: *Gábornak* Vond vissza! *idegesen*
Gábor: Álmodban! *gonoszan*
Heni a WCn: Talán van valaki, akit még Tiffanynál is jobban utálok? *meglepődik*
Gábor a WC: Megbánja, amiért azt mondta Nojminak ne foglalkozzon velem! *idegesen*
Noémi a WCn: *fújja az orrát* Sálálálá!
Tiffany a WCn: Azt hiszem… Beállt a hátam! *megroppan a háta* Áh, máris jobb… *nevet*
Heni: Akkor most véged! *ordít*
Gábor: Gyere bagoly! *nevet*
Noémi: *Heni és Gábor közé áll* Ne csináljátok ezt! *sírva elrohan*
Heni: Ne, Noémi ne!
Gábor: Most nézd mit tettél! *idegesen*
Heni: Most véged! *ráugrik Gáborra*
Ivett: *megrázkódik, piros lesz a szeme* Ez az! Üssétek egymást! *gonoszan*
Petra: *gyanúsan néz Ivettre* Nézd Bettina! Piros a szeme!
Ivett: *megrázkódik, kék lesz a szeme* Jaj, ki kér egy csésze kávét? Ősi plázai hagyomány alapján? *mosoly*
Bettina: Petra képzelődsz…
Petra: Ez nem igaz! *sírva elrohan*
Bettina: Nem úgy gondoltam… *szomorúan*
Csenge a WCn: És akkor beugrott! *mosolyogva* Ha Petra továbbra is így fog viselkedni, biztosan őt szavazzák ki a többiek is! Kész, zseni vagyok! *hátradől* Fúj, mi ez?
Leó: *fülénél fogva húzza be Noémit és Petrát* Befelé bőgőmasinák!
Csenge: Leó! Végre valaki, aki értelmes! *nevet*
Tiffany: Máris kezdődik a próba?
Leó: Még nem! *mosoly* Van egy meglepetésem! *nevet*
Petra: AZ EZ ÉV VADIÚJ DIVATKOLLEKCIÓJA? ÁÁÁÁÁÁ!!! *sikít* Merre, merre?
Noémi: ÁÁÁÁÁ!! TÉNYLEG? HOL?
Leó: Rajongói üzeneteket hoztam… De előtte jöhet a dal! *mosoly*
Bettina: Ilyen hamar? Még alig vagyok ébren, még a sminkem sem valami jó! Nem, nem, ez így nem kóser!
Leó: Énekelned kell! *idegesen*
Bettina: És ezt a hangszálaim is tudják? *dühösen*
Leó: Dalolsz! *dühösen*
Bettina: Kényszeríts! *dühösen*
Leó: Kapsz egy arcpakolást! *felhúzza a szemöldökét*
Bettina: Megegyeztünk! *nevet*
Bettina a WCn: *áll, a tükörbe néz* Amióta Petra átalakított rákaptam a luxuscuclikra! *nevet, elkezdi rúzsozni magát, csókot dob* A sminkem és én készen állunk! *le akar ülni, de nincs lehajtva a WC ülőke, beleesik a WCbe* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! *sikít*
Leó: Átok rád Bettina, hogy ilyen nehéz veled egyezkedni! *nevet*
Mindenki: *megdöbbenek*
Leó: Mi van? Csak viccből mondtam…
Bettina: Igen, ez totál hülyeség! *nevet, nekitámaszkodik a falnak, véletlenül eldől*
Petra: JÉZUSPETRA EZ ÁTKOZOTT! *sikít* Nem baj barátnőm, én majd segítek! *mosoly*
Petra a WCn: Tudjátok az én nagynénim Elizabeth, híres átokkezelő! *mosoly* És én nekem is megtanította a szakma fortélyait! Itt egy kicsi átok, ott egy kicsi átok… DE PETRA MINDENDENT RENDBE HOZ! *pózol*
Bettina: De nekem nincs is…
Leó: DAL! *kiabál* És ma csak a lányok énekeljenek! *mosoly*

/ A „Buttons” című dal átírt változata /

Mindenki: Itt van hét amazon harcos lány, uh huh.
                Nézz ránk és elolvadsz már, huh.
                Sminket fel és mellet ki, uh huh.
                Így lehet itt nyerni, ah.
                Itt van hét amazon harcos lány, uh huh.
                Nézz ránk és elolvadsz már, huh.
                Sminket fel és mellet ki, uh huh.
                Így lehet itt nyerni, ah.
Tiffany: Tiffany a gonosz,
              ha nem figyelsz, megmar téged.
              Az elején kedves veled,
              De a végén úgy is rászed.
Petra: És itt a szexi Petra, Petra,
          aki mint mindig, vicces ma, vicces ma.
          Mindent megteszek, amit akarok, akarok,
          mert csak úgy szórakozom, szórakozom, szórakozom, szórakozom.
Csenge: És itt a Csenge,
             Ki mindig nagyon penge.
             De, hogyha hibázol, akkor,
             Lecsap téged.
Bettina: S, jön a kicsi Bettina, na,
             Kinek szuper az alakja, ja.
             Gyere bébi, egy randira? Randira?
             Igaz egy-két nap, és úgy is ki leszel dobva.
Mindenki: Itt van hét amazon harcos lány, uh huh.
                Nézz ránk és elolvadsz már, huh.
                Sminket fel és mellet ki, uh huh.
                Így lehet itt nyerni, ah.
                Itt van hét amazon harcos lány, uh huh.
                Nézz ránk és elolvadsz már, huh.
                Sminket fel és mellet ki, uh huh.
                Így lehet itt nyerni, ah.
Ivett: Ivett, aki be van chippelve,
           de az, hogy kedves csak mese.
           Mert ő megjátssza ezt,
           és igen jól csinálja.
Noémi: Nojmi, nojmi,
            vigyázz mert kitör a hiszti, hiszti.
            Aki mindig nagyon cuki, cuki,
            igaz, néha egy picit sunyi is.
Mindenki: Tegyél egy próbát, rajta hát,
                mi úgy is mindent kiállunk.
                Leó fura próbái után,
                nekünk ez piskóta.
Heni: És itt van még a Heni, Heni,
         aki, itt a zseni, zseni.
         A jelleme isteni, isteni
        Igaz kicsit harcos, hihi!
Mindenki: Itt van hét amazon harcos lány, uh huh.
                Nézz ránk és elolvadsz már, huh.
                Sminket fel és mellet ki, uh huh.
                Így lehet itt nyerni, ah.
                Itt van hét amazon harcos lány, uh huh.
                Nézz ránk és elolvadsz már, huh.
                Sminket fel és mellet ki, uh huh.
                Így lehet itt nyerni, ah.
Gábor: *legyezi magát*
Leó: Ez… *mosoly* Igazán jó volt! *nevet* Jöhetnek a rajongói üzenetek! Séf! 
Séf: *betol egy TV-t* Nem fizetnek meg eléggé… *morog, kimegy*
Leó: Az első üzenet Csengéé, Hannahtól!

A TV-n megjelenik Hannah.

Hannah: *egy konditeremben van* Sziasztok! Nekem Csenge a kedvenc versenyzőm, imádom őt! *pislog* A nagy motivációja engem is befolyásol, és azóta, mióta nézem a műsort, leadtam 25 kilót! Ez csakis Csenge miatt van és a... *felkap egy tablettát az asztalról* A CSENGE ÉTRENDKIEGÉSZÍTŐ TABLETTA MIATT! Csenge a legjobb, húúú!
Kamera: *csipog egyet*
Hannah: Na, már végeztünk Leó? Szerinted tényleg elhiszi, hogy én, akinek alapból tökéletes alakja van, 25 kilót fogytam? *nevet* Na meg Csenge étrendblahblah? *nagyon nevet* Ezért ennyire ne akarj annak a tyúknak a kedvére tenni!

A TV elsötétül.

Csenge: TE FELBÉRELTÉL VALAKIT?
Leó: *lányosan sikít* ÁÁÁÁ!!!
Ivett: *Csengének* Nyugalom barátnőm! *mosoly* Csak a kedvedre akart tenni!
Csenge: Azt hiszem… Igazad van! *mosoly*
Petra: Pf! *elkezdi reszelni a körmét*
Leó: A következő üzenet Petráé, Petertől!

A TV-n megjelenik Peter.

Peter: ÁÁÁ PETRA ÚGY IMÁDLAAAAAK! *liheg* El sem hiszem, hogy személyesen látod majd azokat, amiket felveszek ezzel az ósdi kamerával...Szóval... Én saját babát csináltam rólad! *behúz egy babát a képbe, ránéz a babára* Igaz kislány? *megcsókolja a babát* Saját honlapot vezetek rólad! Tudok rólad mindent! TUDOM MI VOLT AZ EREDETI HAJSZÍNED! ISMEREM A FOGTÉRKÉPEDET!

A TV elsötétül.

Petra: Mi van? Lemaradtam? A körmömmel voltam elfoglalva! *nevet*
Heni: Ez totál fura! *megijed* Ez valami őrült rajongó!
Gábor: Olyan, mint te! *megböki Henit*
Noémi: *Heni és Gábor közé áll* Leállni!
Tiffany a WCn: Vita a csodahármasban? *nevet* Azt hiszem, van esélyem bent maradni! *gonoszan*
Leó: A következő üzenet Bettináé! Egy különleges francia rajongótól! Louistől! *mosoly*
Petra: *megütögeti Bettinát* Bettina, te dög! *nevet*
Bettina: Mindenki azt kapja, amit megérdemel! *mosoly*

A TV-n megjelenik Louis.

Louis: Ázh én kédvéncém Bhéttiná! Parce qu’ elle est trés jolie fille! *csillogó szemek* Ázt ákáhom mondáni, ’ogy Bhéttiná nhágyón szép lhány! ’Ogy vágyól Bhéttiná? Rhemélem nhágyón jól! Bhisztosz, ’ogy the fogsz nyéhni! ’Ájhá Bhéttiná!

A TV elsötétül.

Bettina: *csillogó szemek* De édes!
Petra: *csillogó szemek* Van benne valami!
Bettina a WCn: Ez a pasi majdnem annyira cuki volt, mint amennyire én! *mosoly* De csak majdnem…
Ivett: A barátnőmnek milyen vicces rajongója van! *nevet*
Petra: *sunyin néz Ivettre*
Heni: *Gáborra néz* Nem is vagy méltó a dühömre! *elfordul, leül*
Gábor: Cöh! *magához húzza Noémit*
Heni: Cöh! *magához húzza Noémit*
Noémi: ELÉÉÉÉG! *ordít*
Leó: A következő egy lány pompom csapat, akik Ivettnek a rajongói! *nevet*

A TV-n megjelenik egy lány pompom csapat.

Pompom csapat: Mond, hogy I, mondd, hogy V, mondd, hogy E, mondd, hogy T kétszer!
Petra: Ivetkétszer!
Pompom csapat: Mond ki egybe… Ivett! Ivett! Ő az ász!

A TV elsötétül.

Ivett: De édik! *mosolyog*
Petra: Tényleg így gondolod? *gyanúsan*
Ivett: *megrázkódik, vörös lesz a szeme* Fogd be!
Petra: HALLOTTÁTOK? *sikít*
Ivett: *megrázkódik, kék lesz a szeme* Jaj Petra, milyen csodálatos ma a hajad! *mosoly*
Petra: *elkezdi simogatni a haját* Jaj, tudom! Tudod, előbb szárítsd, aztán mosd, aztán megint szárítsd, aztán… HÉÉÉ! *kiabál* Ne tereld el a figyelmemet! Láttad Bettina?
Bettina: Mit kellett volna látnom? *megrémül*
Petra: Ahj! *idegesen, leül*
Leó: És most jöjjön Heni rajongója! Betty, a csúnya lány!
Heni: De édi! *nevet*
Gábor: Illik hozzád! *gonoszan*

A TV-n megjelenik Betty.

Betty: Hála Heninek, rájöttem, hogy az a jó, ha kiállok magamért! Előtte mindig semmibe vettek, de most már nem! *nevet* Igaz, most sem szeretnek, hanem utálnak, de akkor is! Hajrá és verd le Tiffanyt!

A TV elsötétül.

Tiffany: *ráfókuszál a kamera, érdektelenül vállat von* Már megszoktam! *legyint*
Gábor: *nagyon nevet* Heninek béna a rajongója!
Heni: Kíváncsi vagyok a tiéd milyen lesz! *idegesen*
Leó: A következő Gábor rajongója!

A TV-n megjelenik egy tehén.

Gábor: MÚÚÚÚÚÚÚ!!! *csillogó szemekkel*
Noémi: TE JÓ ÉG ROHAMA VAN! *sikít*
Heni: Talán ez a külön nyelve! *gonoszan nevet*
Gábor: Dehogy, ez Mú, a tehenem! *nevet*
Tiffany: Az a neve, hogy Mú? *nevet*
Mú: MÚÚÚÚÚÚ!! *áll egyhelyben*

A TV elsötétül.

Gábor: *kicsordul a könnye* Jaj, de megható!
Petra: Tudod, nem vagyok tehénsuttogó, szóval elmondanád mit mondott?
Gábor: Azt mondta, hogy a farmom minden rendben van és a szüleim nagyon boldogok, mert a malacunkkal megnyerték a malacszépségversenyt! *mosoly* Azt is mondta, hogy nagyon szép pár vagyunk Noémivel, de ne feledjem el, hogy kinek a tejét ittam…
Csenge: Mindezt egy „múúú”-ban? *meglepődik*
Leó: Most jöjjön Tiffany rajongója! Lizy, a gátlásos lány!

A TV-n megjelenik Lizy.

Lizy: Nem is tudom mit mondjak… Aj, úgy is elrontom! *sír*

A TV elsötétül.

Tiffany: Ennyi? *idegesen*
Leó: Más rajongót nem találtunk! *bunkón*
Csenge: *nagyon nevet*
Tiffany: A tied bérelt volt!
Csenge: Grr!! Na, gyere kisanyám!
Tiffany: Kszzz! *elkezdi Csengét a körmével karmolni*
Ivett: *szétválasztja Csengét és Tiffanyt* Ugyan természet bájos teremtései! Mit ér a harc, ha barátkozhatunk is? *mosoly*
Leó: Az utolsó üzenet Lillától van, Noéminek!

A TV-n megjelenik Lilla.

Lilla: Noémi! *nevet* Te vagy a példaképem! Ahogy elcsábítottad Gábort… *mosoly* ÉN IS ÚGY FOGOM ELCSÁBÍTANI AZ MIKEOT!! WÍHHHÁÉHÁÁHÁHÁHÁHÁÁ!!! *bejönnek a szülei, ráadnak egy kényszerzubbonyt* SZEREEEEEET! *ordít*

A TV elsötétül.

Noémi: *nevet* És ez még csak a kezdeti fázis!
Gábor: Um… Izé…
Heni: Jó a szókincsed! *gonoszan*
Leó: Nos mindenki megkapta a saját üzenetét. Most térjünk a feladatra! A mai helyszín…
Tiffany: Már feladat?
Bettina: Még nem is fésülködtem meg!
Petra: Én nekem meg még tartana a szépítőalvásom! *idegesen*
Leó: Oroszország, Moszkva! *mosoly*
Csenge: Ilyen ruhákban?
Bettina: Befagy a mindenem!
Ivett: Majd megmelengetjük egymást! *boldogan*
Petra: Mindjárt kidobom a taccsot…
Leó: Szereztem pár kabátot… *rámutat egy dobozra, mindenki ráugrik, kivéve Petra*
Petra: Így ugrálni pár használt kabát miatt… *nevet, odamegy a dobozhoz* Mi? Nekem csak ez a nagy pufi maradt?
Mindenki: *nevetnek*
Petra: NEEEEEEEEEEE!!!! *sikít*
Leó: Indulás!

10 perc múlva – Moszkvában.

Leó: A feladat… Hó csata! *mosoly*
Bettina: Ez most komoly?!
Noémi: *megdobja Bettinát egy hógolyóval*
Leó: Bettina kiestél! *gonoszan*
Bettina: Ez tök ciki! *odaáll Leó mellé*
Csenge: FUTÁS! *elrohan Petrával és Ivettel*
Gábor: Elkapom őket! *utánuk rohan*
Noémi: Várj meg! *Gábor után fut*

5 perc múlva – Tiffanynál és Heninél.

Tiffany a WCn: Fú, hozzá kellett érnem Henihez! *bokákol*
Heni, Tiffany: *egymás hátának vannak dőlve*
Heni: Így legalább nem tudnak minket hátulról eltalálni. Kíváncsi vagyok, most mit csinálhat Noémi… Gábor tuti engem szennyezz be nála! *idegesen*

Eközben Gábor és Noémi.

Gábor: Wíhááháháháh! *őrült módjára elkezd mindent hógolyóval dobálni*
Noémi: Gábor, az egy madár volt!

Heninél és Tiffanynál.

Heni a WCn: Kiráz a hideg amiatt, amit tettem… Én is utálom magamat miatta, de kérlek, ne vessetek meg! *rémülten*
Heni: Mi lenne… Ha szövetkeznénk Gábor ellen?
Tiffany: *megfordul, Henire néz* Szövetkezni? *fondorlatosan*
Tiffany a WCn: Nincs jobb, mint egy ember, aki kétségbeesetten keres téged! *mosoly* Kedveskedsz velük, ápolgatod őket… ÉS A VÉGÉN ELPUSZTÍTOD! *gonoszan*
Tiffany: Én sem bírom annyira. Benne vagyok.
Heni: Komolyan? *boldogan, átöleli Tiffanyt*
Tiffany: Azért ne ragadtasd el magad! *eltolja magától Henit*
Csenge, Ivett, Petra: *Heni és Tiffany mögé lopóznak*
Csenge: TÁMADÁS! *megdobja hógolyóval Tiffanyt*
Tiffany: Neeee! *eldől a földön*
Heni: Szupppperr! *mosoly* Vagyis… Ezért véged! *eldob egy hógolyót Csenge felé*
Ivett: Neee barátnőőőm! *a hógolyó elé ugrik, ami hason találja őt*
Csenge: Neee!
Ivett: *köhög* Harcolj… tovább… *elájul*
Heni: *megdobja hógolyóval Csengét* Szuper! *elkezd ugrálni*
Petra: *megdobja Henit hógolyóval* Sose kezdj ki egy fekete öves hógolyódobálóval!
Gábor: ITT VANNAK! WÍHÁHÁHÁHÁHÁ! *őrülten*
Noémi: *Gábor után fut, liheg* Végre… Megvagy…
Gábor: Most véged van kicsi Petra! *gonoszan*
Petra: NEEEEEEEEEE!! *nagyon hangosan sikít, mire Gáborra és Noémira omlik egy kisebb hó lavina az egyik házról*
Gábor a WCn: Kicsit megőrülök, ha hógolyózásról van szó… HÓGOLYÓZÁS?! *őrülten*
Leó: *felbukkan a semmiből* A próba nyertese Petra! Ő mára védettséget kap! *mosoly* Ha a csapata elveszíti a következő próbát, ő akkor sem eshet ki! *mosoly*
Petra: *púderezi magát* Ez jó, igaz? *nevet*
Csenge: Nem ez volt a próba? *idegesen*
Leó: Nem ám! *mosoly* Vissza a gépre, Bettina már ott vár titeket!

Eközben Bettina.

Bettina: *masszírozzák* Igeeeeeen, az az a poooooont…

10 perc múlva – a repülőgép társalgójában.
A versenyzők egy hosszú pad előtt ülnek, mindenki előtt egy gomb van, Leó előttük áll.

Petra: Végre levehettem azt a szörnyűséget! *nevet*
Tiffany: Ez nagyon jó, meg minden, de végre kinyögnéd mi a feladat? *gonoszan*
Csenge: Hé! *megböki Tiffanyt*
Leó: Felkerestük hozzátartozóitokat, ellenségeiteket, tanáraitokat, mindenkit, aki bármilyen történetet is tud rólatok! *mosoly* A feladat: Cikis vagy titkos történeteket fogok mondani rólatok – persze név nélkül – és aki magára ismer, megnyomhatja az előtte levő gombot, így beismeri a sztorit, így tudtok a csapatotoknak pontot szerezni. Persze nem muszáj beismernie az illetőnek, de akkor nincs pont…
Tiffany a WCn: EZ A FELADAT TOTÁL CIKI! *idegesen*
Csenge: Heh, nekem nincsenek titkaim! *nevet, legyint*
Leó: Ki az, aki imád Barbie babázni? *gonoszan*
Csenge: AZT MONDTAD SENKINEK NEM MONDOD EL! *ordít*
Mindenki: *nevetnek*
Csenge: *megnyomja a gombot*
Csenge a WCn: Ha a műsornak vége, ezért Leó meg fog lakolni!
Leó: Egy pont a Legyőzhetetlen csapatnak. Ki az az ember, akinek Réka a rokona?
Petra: Mármint a harmad negyed másod unokahúgom?
Leó: Nem… Mint DF Réka! A műsorból… Tudjátok…
Mindenki: *megdöbbennek*
Petra: Mármint az operatőrös?
Leó: FOGD MÁR BE! *ordít*
Tiffany a WCn: Soha nem jöhetnek rá a többiek! *idegesen* Hé! Ezt miért mondtam itt el…?
Leó: Nincs beismerés, nincs pont! Következő… Ki az, akit kirúgtak az első fotózásáról?
Petra: *elkezdi gyorsan reszelni a körmét* Haha, vajon ki lehetett az?
Ivett: *megrázkódik, vörös lesz a szeme* Te!
Petra: Látod Bettina?! *megijed*
Ivett: *megrázkódik, kék lesz a szeme* Milyen szép ez a nap! *nevet*
Bettina: Mit?
Petra: Aj…
Petra a WCn: Akkor is lebuktatom majd Ivettet! Mert engem nem lehet megzavarni! *tükörbe néz* Jaj, ki kell szednem a szemöldökömet…
Petra: *megnyomja a gombot* De csak azért volt, mert vaksi volt a fotós!
Leó: Kettő pont a Legyőzhetetlen csapatnak. Ki az, aki titokban szeret plázába járni?
Tiffany: Ez egy nagyon nagy titok… *bunkón*
Bettina: *megnyomja a gombot* És már nem csak titokban! *fogcsillantós mosoly*
Leó: Három pont a Legyőzhetetlen csapatnak. Milyen érzés Szuper szuper szuper Gábor csapat?
Gábor: Én! *csillogó szemek*
Heni: Egoista…
Noémi: Hagyjátok abba!
Tiffany: *nevet*
Leó: Látom nagy az egyetértés… Ki az, akinek tetszett titokban Attila?
Heni: Ez csak te lehetsz… *megböki Tiffanyt*
Tiffany: Dehogy! *idegesen*
Noémi a WCn: Csak addig tetszett nekem, amíg meg nem láttam Cuncit! Tényleg! *bizonytalanul*
Leó: Úgy látszik megint nincs válasz… Ki az, akinek titokban tetszett Aldó?
Ivett: *megnyomja a gombot* Valóban megnyerő külsejű fiatalember! *nevet*
Leó: Négy pont a Legyőzhetetlen csapatnak… Ki az, aki egy ideig egy városban lakott?
Gábor: *elkezd izzadni*
Heni: Fúj!
Gábor: *megnyomja a gombot* Csak egy hónapig, az nem is érvényes! *dühösen*
Gábor a WCn: Büszke vagyok parasztfelmenőimre! *mosoly*
Leó: Na csoda! Meg van az első pontjuk a Szuper sz. sz. Gábor csapatnak! Ki az, akit kezeltek az indulatai miatt?
Heni: Nem is igaz, ez még a bölcsődében történt! *idegesen, megnyomja a gombot*
Gábor: TE JÓ ÉG! EZ ELMEBETEG! RENDŐRSÉG! TŰZOLTÓSÁG! PSZIHOLÓGUS! ELMEDOKTOR! VALAKI SEGÍTSÉG! *ordít*
Heni: *leüti Gábort*
Noémi: Nyugaloooom! *idegesen*
Noémi a WCn: Hogy tudnék választani a legjobb barátnő és a legjobb pasi között? *szipog*
Leó: Két pont… Kezdtek belejönni! *nevet* Ki az, aki volt 1 napig börtönben?
Petra: *fütyül*
Mindenki: *Tiffanyra néznek*
Tiffany: Mi van?! *idegesen* Még nem voltam a dutyiban, de ha továbbra is bambultok, oda fognak küldeni! *idegesen*
Gábor: *megnyomja a gombot* Azért, mert jogsi nélkül vezettem…
Heni: Börtöntöltelék háháháhá! *nevet*
Gábor: Ketyós!
Leó: Három pont! 1 pont és utol éritek a Legyőzhetetlen csapatot! Ki az, aki miatt kórházba vittek valakit?
Csenge: *nevet, megnyomja a gombot* Pedig csak megpöcköltem!
Mindenki: *elhúzódnak Csengétől*
Leó: 5 pontja van a Legyőzhetetlen csapatnak, a Szuper sz. sz. Gábor csapatnak pedig 3! Ki az, akinek egy volt egy időszak, mikor össze volt nőve a szemöldöke?
Petra a WCn: Azért, mert 1 hónapig kómában voltam! *idegesen* Tudjátok, mikor megláttam milyenekkel kell majd lennem a versenyben… *nevet*
Leó: Senki? Oké… Ki az, akinek a kutyája volt a legjobb barátja?
Ivett: *megnyomja a gombot* Igazán jó társaság volt! *nevet*
Mindenki: *elhúzódnak Ivettől*
Leó: Rendben van… *félve néz Ivettre* 6 pont a Legyőzhetetlen csapatnak! Ki az, aki könyörgött, hogy bekerüljön a showba?
Heni: *megnyomja a gombot*
Gábor: De ciki vagy! *nevet*
Leó: 6 – 4 az állás a Legyőzhetetlen csapat javára. Ki az, akinek a 2. neve… Gwendolyene? *nevet*
Mindenki: *nagyon nevetnek*
Tiffany: EZ TOTÁL NEM VICCES! *megnyomja a gombot*
Csenge a WCn: *nevet, közben üti a lábát*
Heni a WCn: *nevet, közben üti a falat*
Bettina a WCn: *nagyon nevet*
Petra: *sminkeli magát* Gwendolyene… *nevet* Hm, nem is hangzik rosszul!
Leó: 5 pontja van a Szuper sz. sz. Gábor csapatnak! Ki az, aki egyszer bepisilt az iskolában?
Noémi: *megnyomja a gombot* Annyira nevettem! *nevet*
Leó: 6 – 6 az állás! És most, a mindent eldöntő utolsó kérdés… Ki az, aki mikor szivárványt látott, azt hitte, hogy unikornikus jönnek le az égből?
Mindenki: *röhögő görcsöt kapnak*
Bettina: *megnyomja a gombot* 4 éves voltam!
Leó: Ez azt jelenti… Hogy a Legyőzhetetlen csapat nyert! Szuper szuper szuper Gábor csapat, találkozunk a kiszavazó teremben!
Legyőzhetetlen csapat: IGEEEEEN!! *sikítanak*
Bettina: De jó, kár, hogy Martin nem lehet itt… *szomorúan* Vajon mit csinálhat?
Petra: Ki?
Csenge: Az ki?
Bettina: Nem emlékszetek?
Petra: Fogalmunk sincs, kiről beszélsz.
Bettina: Tudjátok, aki a labirintusban vezetett félre minket.
Csenge: Jaa, az a kocka? Oh, már el is felejtettem, hogy létezik. *legyint*
Petra: Dettó.


10 perc múlva – a repülőgép kiszavazó termében.

Heni a WCn: Gábor véged van!
Leó: Ezen a napon nem szerepeltetek valami jól… Az első arany Leó útlevél… Tiffanyé!
Tiffany: *kacsint*
Gábor a WCn: Heninek kampec! *nevet*
Leó: A következő útlevél… Henié!
Heni: Ez az! *beleöklözik a levegőbe*
Gábor: Csalás! *idegesen*
Tiffany a WCn: Azt hittétek majd segítenek végül a bagoly Heninek kiszavazni a parasztfiú Gábort? Dehogy! *nevet* Noémire szavazom!
Leó: Gábor vagy Noémi…
Gábor, Noémi: Mi?! *átölelik egymást*
Noémi a WCn: Én miattam veszekszik Heni és Gábor… Nekem kell hazamennem! *sír* Magamra szavazom!
Leó: Gábor a tied!
Heni, Gábor: MI?! *meglepődnek* NEEEE!!!
Noémi: Így lesz a legjobb! *szipog* Remélem most már nem fogtok veszekedni!
Heni: *átöleli Noémit* Hiányozni fogsz!
Gábor: Egy búcsúcsók! *szipog*
Noémi: Nem, nem lehet… *magához rántja Gábort, megcsókolja* Awh… Az én barátom… *hirtelen ránéz Tiffanyra* Szóval ne merj rámászni! *gonoszan*
Leó: Idő van…
Noémi: Hajrá Heni, Gábor! *elveszi az ejtőernyőt* Nyerjetek! *megbotlik, kiesik a gépből*
Heni, Gábor: NEEEE!!!
Tiffany: Ennyi volt mára? *elmegy*
Heni: Amúgy az én nevemet mondta előbb, nem a tiedet! *Gábornak, gonoszan*

FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése